Κυριακή 29 Ιουλίου 2012

Χιουμοράκι εεεεεε;;;;;

Ας αρχίσουμε με τις ξανθιές....

Μια ξανθιά επιστρέφει στο σπίτι και ρωτάει τον άνδρα της:
- Γιώργο που είναι τα παιδιά?
- Στα Αγγλικά
- George where are the kids?




Η Ξανθιά σε ξενοδοχείο

Μια ξανθιά μπαίνει σε ένα ξενοδοχείο:
- Το όνομα σας παρακαλώ;
- Παπαδοπούλου.
- Το μικρό;
- Στο σπίτι. Κοιμάται.





Ο μικρούλης

Μια ξανθιά στέκεται πάνω στην ταράτσα μια πολυκατοικίας. Από κάτω είναι ένας άνθρωπος που στέκεται στο πεζοδρόμιο. Τον κοιτάζει η ξανθιά και το βλέπει μικρούλι σαν μυρμηγκάκι. Κατεβαίνει έναν όροφο και ο άνθρωπος μοιάζει να μεγαλώνει. Κατεβαίνει και άλλον όροφο, και άλλο όροφο και ο άνθρωπος συνέχεια μεγαλώνει. Φτάνει στο ισόγειο και τρέχει να αγκαλιάσει τον άνθρωπο που στέκεται στο πεζοδρόμιο.
Τη ρωτάει αυτός:
- Με ξέρεις;
Και η ξανθιά του απαντά γεμάτη συγκίνηση:
- Από τόσο δα μικρούλη!!!

Και συνεχίζουμε....


Δεν ήξερε κινέζικα

Παραγγέλνει ένα κινέζος στον σερβιτόρο.
- Τσιν τσον τσουν τσαν Coca-cola.
- Μια παγωμένη τι;

Από σήμερα θα λέγεσαι Ηλίας

Μία ημέρα ο μικρός Αλία εξ Αλβανίας ακούει τη δασκάλα του να του λέει:
-Αλία, από σήμερα είσαι Έλληνας και θα λέγεσαι Ηλίας.
Περιχαρής πηγαίνει το μεσημέρι στο σπίτι ο Αλία και λέει στους γονείς του:
- Από σήμερα είμαι Ελληνάκι και λέγομαι Ηλίας και όχι Αλία.
Τον παραλαμβάνουν ο πατέρας του και η μάνα του και τον κάνουν τουλούμι στο ξύλο.
Την άλλη μέρα πηγαίνει ο Αλία στο σχολείο, τον βλέπει η δασκάλα του και τον ρωτάει:
-Τι έγινε Ηλία; Τι έπαθες;
-Με δείρανε χθες δυο Αλβανοί κυρία.




Ποιος οδηγεί;

- Μέσα σε ένα αυτοκίνητο κάθονται ένας Αλβανός, ένας Ρουμάνος και ένας Πακιστανός. Ποιός είναι ο οδηγός;
- Ο αρχηγός της αστυνομίας...






Πώς κατάλαβες τη χώρα σου;

Κάποτε ένας Γάλλος , ένας Έλληνας και ένας Αλβανός ταξίδευαν με αεροπλάνο . Σε κάποια στιγμή ο Γάλλος λέει στους άλλους τρεις :
- Τώρα περνάμε πάνω από τη Γαλλία .
- Που το ξέρεις ; τον ρωτάν οι άλλοι δυο .
- Έβγαλα έξω το χέρι μου και ακούμπησα τον Πύργο του Αιφελ .
Μετά από λίγη ώρα λέει ο Έλληνας :
- Τώρα περνάμε πάνω από την Ελλάδα .
- Που το ξέρεις ; τον ρωτάνε .
- Έβγαλα έξω το χέρι μου και ακούμπησα τον Παρθενώνα .
Έπειτα από λίγο τους λέει και ο Αλβανός :
- Τώρα πετάμε πάνω από την Αλβανία .
- Πού το ξέρεις ; τον ρωτάνε .
Έβγαλα έξω το χέρι μου και μου έκλεψαν το ρολόι !






Το παγωτό του Αλβανού

Πάει ένας Αλβανός στο περίπτερο και λέει στον περιπτερά:
- "Παγωτό κεράσι;", λέει ο Αλβανός
- "΄Ανοιξε το ψυγείο και πάρε", του λέει ο περιπτεράς.
- "Α, ευχαριστώ πολύ. Την επόμενη φορά θα κεράσι εγώ!", απαντά ο Αλβανός!


Τι κάνει ο ΠΑΟ;

Τι κανει ο παναθηναικός αφού κερδίσει το τσαμπιονς λιγκ?
Κλείνει το playstation και πάει για υπνο..!!!!!!




Δεν ήθελε να πάει στο σχολείο

-Ξύπνα, αγόρι μου. Είναι ώρα να πας σχολείο
-Ωχ... Δε θέλω να πάω.
-Πες μου δυο λόγους γιατί δε θέλεις να πας
-Τα παιδιά με κοροϊδεύουν και οι δάσκαλοι με μισούν. Να γιατί!
-Αυτός δεν είναι λόγος να μη θες να πας σχολείο. Έλα, σήκω να ετοιμαστείς
-Πες μου δυο λόγους γιατί πρέπει να πάω στο σχολείο
-Λοιπόν... Ένας λόγος: Είσαι 52 ετών. Κι ένας δεύτερος; Είσαι ο Διευθυντής!



Η δίαιτα του ζητιάνου

Ζητιάνος πλησιάζει μία καλοντυμένη κυρία που κάνει τα ψώνια της στο Κολωνάκι και της λέει:
- "Δεν έχω φάει τίποτα εδώ και τέσσερις ημέρες"
Και εκείνη του απαντάει:
- "Χριστέ μου, μακάρι να είχα τη δύναμη να το κάνω και εγώ"





ΣΙΓΑ ΣΧΟΛΕΙΟ
Δυο παιδια στο δρόμο για το σχολείο, βλέπουν μια ταμπέλα που λέει:
"ΣΙΓΑ ΣΧΟΛΕΙΟ"
Τότε το ένα γυρίζει στο άλλο και του λέει:
- Καλά μιλάμε οι μεγάλοι είναι τελείως χαζοί! Τι φαντάζονται; Ότι ερχομάστε τρέχοντας;





Τράβα, Ντόρη
Ταξιδεύει ένας με το αυτοκίνητό του στην εξοχή, και κατά λάθος το ρίχνει σε ένα βαθύ χαντάκι.
Για καλή του τύχη από εκεί περνάει ένας αγρότης με το άλογο του, τον Ντορή.
Ζητάει ο άνδρας βοήθεια, και ο αγρότης λέει ότι ο Ντορής θα μπορέσει να τραβήξει το αυτοκίνητο.
Δένουν τον Ντορή στο αμάξι, και φωνάζει ο αγρότης:
- Τράβα, Ψαρή, τράβα!
Ο Ντορής δεν κινείται.
Μετά φωνάζει:
- Έλα, Νέλλυ, τράβα!
Πάλι ο Ντορής δεν κινείται.
- Τώρα Φρεντ, τράβα δυνατά!
Ο Ντορής στέκεται ακόμα ακίνητος.
- Ωραία, λέει ο αγρότης. Τώρα τράβα, Ντορή!!
Αμέσως ο Ντορής τραβάει, και σε λίγο το αυτοκίνητο είναι έξω από το χαντάκι.
Ο άνδρας ευχαριστεί τον αγρότη, αλλά είναι και πολύ περίεργος.
- Μα γιατί, ρωτάει, φωνάξατε τρεις φορές το άλογό σας με λάθος όνομα;
- Α, ο Ντορής είναι τυφλός. Και αν νόμιζε ότι είναι ο μόνος που τραβάει, ούτε καν θα προσπαθούσε!







Ο Τοτός καλεί την αστυνομία.

Παίρνει ο Τοτός τηλέφωνο την αστυνομία.
- Ελάτε γρήγορα! Ο πατέρας μου εδώ και μια ώρα πλακώνεται με τον γείτονα.
- Καλά, και γιατί δεν μας τηλεφώνησες νωρίτερα;
- Νωρίτερα νικούσε.




Ο Εφιάλτης.
Πάει κάποιος άνθρωπος στο γιατρό.
- Γιατρέ, κάθε βράδυ βλέπω στον ύπνο μου τον ίδιο εφιάλτη: Ποντίκια να παίζουν ποδόσφαιρο!
- Χμμ..., λέει ο γιατρός, θα σας δώσω αυτά τα χάπια και θα σταματήσουν τον εφιάλτη.
- Εεεε....μπορείτε να μου τα δώσετε από αύριο;
- Γιατί;
- Γιατί σήμερα τα ποντίκια έχουν τελικό!


Λοιπόν, σας άρεσαν;




1 σχόλιο: