Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

Για λίγο....μαθητικό χιούμορ

Ακούστηκαν σε σχολικές τάξεις:

Μπαίνει η μαθήτρια ένα πρωί αργοπορημένη στην τάξη
Καθηγητής: Γιατί άργησες
Μαθήτρια: Έχασα το λεωφορείο
Καθηγητής: Καλά τόσο μεγάλο; Πώς το έχασες;

Τρίτη Λυκείου- Ώρα Αρχαίων
Καθηγήτρια: Μην διαβάζετε βρε παιδιά Γεωμετρία αυτήν την ώρα, μου φέρνει αλλεργία.
Μαθητής: Ε!!! Κυρία!!! Μην πλησιάζετε

Η Βάλια διαβάζει ένα κομμάτι ιστορίας και κάνει ένα λάθος.
Τάξη: Εεεεεε!!!! Τι λές;;; Λάθος!!!
Βάλια: Ήθελα να δω αν προσέχετε.

Φασαρία στην τάξη.
Καθηγητής: Παιδιά κάντε λίγη ησυχία. Δύο, ένα έστω μισό παιδί μπορεί να θέλει να προσέχει.

Καθηγήτρια: Η Βιβή που είναι σήμερα;
Βιβή: Απουσιάζει.
Καθηγήτρια: Και ποιος κάθεται δίπλα σου;
Βιβή: Το παλτό μου.

Σε ώρα μαθήματος Γεωγραφίας
Καθηγητής: Τι εξάγει η Αυστραλία;
Τάξη: Καγκουρό!

Σε ώρα Φυσικής
Καθηγητής: Ο Μινώταυρος ήθελε να φάει 7. Εγώ θέλω μόνο 5 να εξετάσω!

Μετά τα Χριστούγεννα πρώτη ώρα Φυσικής
Καθηγήτρια: Τώρα στις διακοπές μου φαίνεται πώς οι γνώσεις σας δεν μπήκαν απλώς στο ψυγείο. Μπήκαν σε εναλλασσόμενο μαγνητικό πεδίο και έσβησαν.

Μαθήτρια: Δεν ήξερα ό,τι είχαμε να μάθουμε τις λέξεις.
Καθηγήτρια: Πώς δεν το ήξερες; Τις έχεις υπογραμμίσει κιόλας. Νάτες.
Μαθήτρια: Ααααα!!!! Και έλεγα κι εγώ: Τι είναι αυτές οι λέξεις;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου