Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

ΤΑ ΝΕΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ BLOG ΜΟΥ

Τα νέα μου είναι και τα νέα του blog μου. Μια φράση σαν και αυτή που λέμε σήμερα: ο φίλος του φίλου μου είναι φίλος μου! Σίγουρα με το που βλέπετε μια τέτοια φράση καταλαβαίνετε αμέσως το νόημά της. Λοιπόν, τα σχολεία ξεκίνησαν κανονικά (αν και το πρόγραμμα δε θα 'λεγα πώς είναι και πολύ κανονικό ακόμα!)
Πρώτα απ' όλα θα ήθελα να αναφέρω ότι οι περισσότερες προβολές έγιναν στην ανάρτηση του φθινοπώρου...Υπέθεσα ότι ήταν ανάρτηση που ταιριάζει στο κλίμα...της εποχής. Οπότε θα κάνω πιο συχνά τέτοιες αναρτήσεις.
Επίσης θα ήθελα να αναφέρω ότι δε θα ασχολούμαι πολύ με το blog μου εβδομαδιαία λόγω του φόρτου των μαθημάτων του σχολείου (αν και το έχω ξαναπεί αυτό, απλώς το επισημαίνω!)
Αυτά από μένα. STAY COOL! Και θα τα ξαναπούμε σύντομα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου