Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

Σχετικά με τα νέα του blog

Αγαπητοί αναγνώστες του blog μου. Έχω κάποια δυσάρεστα νέα. Επειδή ξεκινάνε τα σχολεία όπου να 'ναι και δεν θα έχω πολύ ελεύθερο χρόνο γιατί οι ασχολίες μου είναι πολλές αποφάσισα να γράφω καινούριες αναρτήσεις ΜΟΝΟ τα Σαββατοκύριακα. Φέτος, επειδή θα πάω Τρίτη Γυμνασίου θα είμαι πολυάσχολη, λίγο παραπάνω από τις άλλες χρονιές γιατί παράλληλα θα δώσω και proficiency michigan οπότε καταλαβαίνετε ότι τα περιθώρια στενεύουν. Πάντως πήρα χτες καινούριο χάμστερ. Είναι ένα μικρό γκρίζο μωράκι, έχει ανοίξει πλήρως τα ματάκια του και έχει ήδη απογαλακτιστεί αλλά γενικά είναι πολύ μικρό και χαριτωμένο. Το ονόμασα Tofu. Έχω ήδη αρχίσει την εξημέρωσεί του. Τρώει, δηλαδή, ήδη ηλιόσπορους από το χέρι μου!

 Ένα χάμστερ που μοιάζει πολύ στον Tofu (δεν έχω ξέρετε φωτογραφία του ακόμα)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου